Блог

Український виробник напоїв коктейльного сегменту

Ринок виробників напоїв, що становлять коктейльний сегмент, досить динамічний. На арені постійно з’являються нові підприємства, які намагаються зайняти свою нішу, пропонуючи продукцію. Нашу компанію також можна назвати відносно молодим, але досить перспективним гравцем у цій галузі. Усього за 20 років із невеликим, вона стала одним із лідерів у виготовленні елітних напоїв.

Впевнитися в справжності слів дозволяє не тільки величезний асортимент товарів, пропонованих Brandbar, але і їхня висока проба. А кожен бариста, що поважає себе, обов’язково звертає увагу саме на характеристики інгредієнтів, що входять до складу коктейлів.

Багатообіцяючий початок

Велике значення для будь-якого підприємства має ефектний, вражаючий вихід на ринок. Brandbar максимально використав цей прийом, запропонувавши споживачеві унікальний, відмінної якості продукт. Це був знайомий у багатьох країнах досвідченим гурманам напій – абсент.

Завдяки тісній та досить успішній співпраці нашої компанії з досвідченими австрійськими технологами у 2001 році на світ з’явився чудовий «Абсент Вінсент». Назва була обрана не випадково. Великим любителем «зеленої феї», як раніше називали цей еліксир, був Вінсент Ван Гог. Шанувальниками напою, свого часу, вважалися інші численні представники богеми. У тому числі Еміль Золя, Бодлер, Оскар Уайльд, Гі де Мопассан, Едуард Мане, інші.

Буквально через пару років почався випуск наступної серії елітного алкоголю, що має чудову смакову гаму – абсенту «Руж». Крім цікавого смаку, йому притаманний ще й незвичайний, оригінальний колір. Люксовий напій має червоний колір.

Ще через два роки, 2005 року, підприємство розпочало випуск виробів із вмістом спирту 70%. Вишукану колекцію поповнили неповторні абсенти «Вінсент Преміум» та «Вінсент Еліт».

Стрімкий розвиток

Перші успіхи спонукали колектив до створення нових продуктів. Феєрична самбука – це наступна серія виробів коктейльного сегменту. Застосування спеціальних технологій, розроблених фахівцями компанії, дозволили налагодити випуск найвищого класу продукції.

Крім того, під час виготовлення використовуються виключно натуральні інгредієнти. До таких відносяться – висококласний зерновий спирт, запашний аніс зірчастий та звичайний. Не можна не назвати й витяжки із квітів бузини, яку збирають у екологічно чистих районах.

Назви товарів також говорять самі за себе. Самбука «Ібіца» стала для багатьох витонченим супутником під час галасливих вечірок, візитівкою чудового відпочинку. Адже всім відомий популярними нічними клубами та колоритними гуляннями острів насолод у Середземному морі. Він приваблює відвідувачів саме своїм невичерпним іскристим потоком радості та веселощів.

У 2008 році компанія вирішила розширити список продукції, що випускається. Колекцію поповнив чудовий джин, який широко використовується в коктейльній індустрії. De La Bo і Trafalgar від Brandbar допоможуть відкрити дивовижний, чарівний світ елітного алкоголю. Головне, не перестаратися. Тільки знаючи міру можна відчути всю гаму феєричних смакових відчуттів.

Без них ніяк

Будь-який бар не можна зараз уявити без гідного набору лікерів. У 2011 році нашою компанією і цей рубіж було взято. Підприємство налагодило виробництво дивовижних виробів, які дають змогу приготувати багато розкішних міксів.

Лінійка лікерів від Brandbar відрізняється чудовою якістю, різноманітною смаковою гамою та чудовим букетом ароматів. Градусність напоїв теж різна – від 40% алкоголю у Тріпл Сек, до 18% у Віа Латтеа та інших.

Асортимент надзвичайно багатий. Є класичні варіанти, наприклад, Бейліс, Кюрасао. Є й унікальні, оригінальні екземпляри, такі як Копчений чорнослив або Чорносмородиновий. Колекція об’єднала близько трьох десятків чудових напоїв, які виробляються з натуральної сировини з використанням новітніх технологій.

Для приготування багатьох коктейлів необхідно мати такий відомий алкоголь, як горілка. Горілка «Страус», що пройшла додаткову фільтрацію через білок страусових яєць – відмінний продукт для створення феєричних міксів.

Неодмінним атрибутом деяких змішаних напоїв є настоянки. Відмінним варіантом стане Rotwild від Brandbar. 25 компонентів, що входять до складу виробу, роблять цю настоянку просто неповторною.

Солодке диво

Особливу нішу у групі напоїв, які використовуються для приготування коктейлів, займають сиропи. Найбільш корисними та смачними вважаються напої, основою яких є соки з ягід, фруктів, овочів чи квіткових компонентів. Найчистіша джерельна вода, глюкозно-фруктозний сироп, виключно натуральні компоненти, спеціальні технології вирощування роблять продукцію Brandbar просто неповторною.

Задовольнить запити найперебірливіших споживачів ще й багатий асортимент. Завдяки всіляким сиропам можна приготувати безліч чудових коктейлів, як алкогольних, так і безалкогольних. Переконатись у цьому можна, скориставшись унікальною продукцією нашої компанії.

Залишити відповідь